Calderón García, Natalia (2015),Irrumpir lo artístico, perturbar lo pedagógico: La Investigación Artística como espacio social de producción de conocimiento. PhD thesis

Irrumpir lo artístico, perturbar lo pedagógico: La Investigación Artística como espacio social de producción de conocimiento
Calderón García, Natalia
Hernández, Fernando (Hernández Hernández)
Hernández, Fernando (Hernández Hernández)
Universitat de Barcelona. Facultat de Belles Arts
2015-06-29
University of Barcelona

Download : http://www.tdx.cat/handle/10803/299066

Investigació educativa
Investigación educativa
Educational research
Art en l’educació
Arte en la educación
Art in education
Gestió del coneixement
Gestión del conocimiento
Knowledge management

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s