Seddiki, Pirjo

Tutkimuksen nimi: Naisen kuvia : sievän ja koristeellisen merkityksiä. (Language  Finish)

Research title: Aesthetic Choices and Preferences in Design Education Context

[Helsinki] : Aalto-yliopiston taideteollinen korkeakoulu ; 2010
– (HAMKin julkaisuja, ISSN 1795-4231 ; 4/2020.).
– (Taideteollisen korkeakoulun julkaisusarja. ISSN 0782-1832 ; 105.).
– (HAMKin julkaisuja, ISSN 1795-4231 ; 8/2010.).
– Diss. : Helsinki : Aalto-yliopiston taideteollinen korkeakoulu.
ISBN 978-952-60-0022-0 (Aalto yliopiston taideteollinen korkeakoulu, nid.).,
ISBN 978-951-784-526-7 (Hämeen ammattikorkeakoulu, nid.).

Subjects: Fredrika Wetterhoffin kotiteollisuusopettajaopisto.; Wetterhoffin käsi- ja taideteollisuusoppilaitos.; Hämeen ammattikorkeakoulu. – Wetterhoff.; god smak; betydelser; semantik; skönhet; klädsel; konstfostran; estetik; utseende; kläder; kvinnor; visuaalinen kulttuuri; hyvä maku; merkitykset; semantiikka; naiset; ulkonäkö; pukeutuminen; vaatteet; koristautuminen; kauneus; visuaalisuus; esteettisyys; naisellisuus; estetiikka; genealogia; kotiteollisuusoppilaitokset; käsi- ja taideteollisuusoppilaitokset; taidekasvatus; naisellisuus – koristautuminen – Suomi – 1800-luku; naisellisuus – koristautuminen; hyvä maku – käsitykset; käsitteet; kotiteollisuusoppilaitokset – oppilastyöt; käsi- ja taideteollisuusoppilaitokset – oppilastyöt; vaatteet – valokuvat; käsityöt – valokuvat; visuaalinen kulttuuri – tutkimus;

–> Original record: http://linda.linneanet.fi/F/?func=direct&doc_number=005808144&local_base=fin01

Abstract in Finnish: https://reseda.taik.fi/Taik/jsp/taik/Publication_Types.jsp?id=13906039

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s